Wybierz miasto ZAMKNIJ


Wybierz kategorię ZAMKNIJ


Wybierz miasto
Wybierz kategorie
Newsletter

Zapłaciłam i nie otrzymałam vouchera :( 

Z chwilą dokonania płatnośći, za pomocą Przelewy24 na Twoją pocztę system niezwłocznie i automatycznie wysyła wiadmość e-mail z unikalnym kodem i opisem jak wydrukować voucher. Sprawdź w swojej skrzynce pocztowej zakładkę spam, jeśli tam trafił e-mail odznacz wiadomość - "to nie jest spam". Dzięki temu następnym razem nasze wiadomości dotrą do właściwej zakładki na Twojej poczcie.

W zakładce SPAM też nic nie mam :(

W takiej sytuacji najlepsze co możemy podpowiedzieć, to "prosimy chwilkę poczekać". Kilka razy dziennie księgujemy ręcznie transakcje, które zostały opłacone a nie zostały automatycznie zakceptowane przez nasz system i wysyłamy vouchery. Oczywiście jeśli sprawa jest pilna napisz do nas wiadomość korzystając z zakładki KONTAKT, jeśli jeszcze pilniejsza - prosimy zadzwonić  ☏ 539 529 250.


Poczekałam kilka godzin i nadal nic nie mam :(

Bywa i tak, najczęściej kiedy podając swój adres e-mail przy zamówieniu przytrafi Ci się literówka lub z innych błahych powodów (np. przerwa w dosławie Internetu). Nie ma innej rady, potrzebujemy informacji od Ciebie, że e-mail nie dotarł. W pierwszej kolejności ustalimy przyczynę, następnie wyślemy ponownie wiadomości z voucherami na Twoją skrzynkę i zadzwonimy, by upewnić się, że wszystko jest załatwione. ;)


Dokładamy wszelkich starań, by otrzymywali Państo nasze vouchery mozliwie jak najszybciej, czasami na przeszkodzie stają siły wyższe. Z tym także sobie radzimy, ale potrzebujemy informacji od Państwa o tym, że e-maile nie dochodzodzą.


                                                                                                     - Sweetbill